diumenge, 11 de març del 2012

PRIMERES IMPRESSIONS I OBJECTIUS
Aquests primers dies d’inicialització a l’assignatura estic observant que la metodologia de treball és ben diferent de les altres. L’autoavaluació continuada mitjançant el blog penso que és un recurs molt adient a l’hora d’emprendre un aprenentatge significatiu dels continguts de la matèria. A més, crec que és una eina molt bona per anar reflectint les nostres activitats i aprenentatges i fer partícips a tots els companys/es. L’avaluació inicial i el mapa conceptual m’han permès reflexionar sobre els meus coneixements previs referents a les tecnologies de la informació i la comunicació. Des d’aquí també vull comentar la importància del  “Fòrum” de l’assignatura. Penso que està sent per a tots i totes un espai  molt enriquidor gràcies a les aportacions, les preguntes i respostes sobre diversos programes, resolució de problemes, etc.
Així doncs penso que amb aquesta assignatura aprendre a:
  • Adquirir consciència de l’impacte de les Noves Tecnologies de la Comunicació en la societat de la informació.
  • Reflexionar sobre l’ús de les TIC tant en la societat en general com en el món educatiu.
  • Adquirir eines per aplicar les TIC en les activitats d’ensenyament-aprenentatge.
  • Reflexionar sobre l’experiència i competències que vaig adquirint al llarg d’aquesta assignatura.
Estic segura que a mesura que anem avançant en el semestre aniran augmentant els objectius i expectatives!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada