diumenge, 6 de maig del 2012

CONCLUSIONS ACTIVITAT 2.2

Gràcies a la realització d’aquesta miniactivitat he pogut conèixer i reflexionar sobre els múltiples entorns de discussió que disposem a la xarxa, a més d’aprofundir totalment sobre el valor de l’eina CMAP i el model d’argumentació de Toulmin.
Des de fa uns anys, considerem l’aprenentatge significatiu i el model constructivista com el paradigma de l’ensenyament. Penso que moltes vegades aquest model es veu frenat per la falta de recursos. Gràcies a aquests entorns CSCA, molts d’ells gratuïts i molt bons gràficament tenim la possibilitat que tothom accedeixi i pugui crear un veritable coneixement compartit.
La societat en la qual estem immersos fa que cada dia ens plantegem la necessitat de resoldre problemes. Per tal d’arribar a una “bona solució” cal millorar la nostra capacitat cognitiva treballant en la capacitat d’articular diferents concepcions tot defensant diversos arguments. El problema és que moltes persones no tenen les eines necessàries per poder fer-ho. Tots aquests programes permeten a tothom i més específicament als professors, mestres i estudiants mitjançant la tecnologia i amb una metodologia totalment motivadora recolzar i finalment arribar entre tots a la resolució de problemes. Crec que és un gran descobriment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada